Mindenkit megvernek

A Dwayne Wade vezette csapat Makaón csütörtökön Törökország gárdáját verte 114-82-re, majd Litvánia ellen folytatta a sikerszériát, 120-84 arányban lelépve a kelet-európai ellenfelet. - forrás: MTI, Sportgéza

A USA Basketball International Challenge most Shanghaiba költözik, holnap az Oroszokkal (reggel 9), 5-én az Ausztrálokkal (délután 2) játszanak az amerikai fiúk.

A tornát nálunk elvileg az Eurosport2 közvetíti, gyakorlatilag úgy tűnik a Team USA meccseire nem vették meg a jogokat, de a műsorújságuk minden esetre egy katasztrófa. Az NASN-en ugyancsak feltűnt a programban, azonban a műsorban rákerestem, nem találtam ott sem.

2008.08.02. 13:00 mdi | 2 komment Címkék: olimpia nba peking2008 team usa

A bejegyzés trackback címe:

https://zsakoljteiscsorike.blog.hu/api/trackback/id/tr70597245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

valuska · http://zsakoljteiscsorike.blog.hu 2008.08.02. 19:49:42

eurosport2-n lesz holnap, én nézem, mert keszthelyen vmiért meglepetésemre bejön.
tegnap Kína-Iránt néztem: Yaót kurvára védik, nb2-es színvonalú meccs volt.
ma Oroszország-Lettország női meccset néztem, ami kurva jó volt, az oroszok leigazolták Hammont.

zzzz 2008.08.02. 22:03:02

Az Eurosport2 szerintem csak a 2 Diamond Ball tornát adja. Az amerikai férfiak nem ezen játszanak.
süti beállítások módosítása