A kulcs: jól védjük a főfaszt

A tegnapi esti tanulságokra éjszaka kaptam a választ Zsozsitól, aki eleinte nem akarta nézni a döntőt, mert kiesett a Spurs, de mégis leült. Íme a pontok, megfontolandóak:


1. nehogy késő legyen felpörögni
2. Gasolban sztem nincs több defense-ben. Viszont! Sztem én vagyok az egyetlen aki ezt mondja: Nem volt visszajátszás! Legalábbis nem olyan egyértelmű, meg kéne néznem még 1x, lehet, h ráveszem magam. Sztem a védőtérfélen volt még a jobb lába, visszapasszolt, és csak utána tette le a bal lábát a támadótérfélre.
3. Boston sem volt olyan, mint ahogy én szerettem volna :))), ezért is mondom, h benne van, h mondjuk sima 4:1-gyel nyerünk, mi bostoniak :) mármint a 4:1 számít simának, nem az egyes meccsek vállalom ezt úgyis, h eddig idegenben olyanok voltunk, mint amilyenek
4. ha 2:0 lesz, akkor végetek van, ez biztos
5. éljen james! (így hívják??) (megnéztem, így hívják) az a szép benne, h nem is alattomos, hanem jó látványosan dolgozik!
6. legyen egy pont, amiben igazad van :))), már csak azért is, mert az én olvasatomban azt jelenti, h köcsög kobe-nak mindent lehet :))
7. legyen akkor két pont, bár leosztjuk és ray keféli az openeket.
8. De utálom ezeket az amerikai hőstörténeteket..
9. mondom bátran még 1x: 4:1, Celtics
10. Hohó!!! A stat szerint össz. 10 támadót szedtünk, ti meg 7-et! nem tűnik olyan lényeges különbségnek. Bár igaz, a 26 védőpattanótokhoz képest soknak mondhatjuk a 10-et. (a kedvenc és megalázó szövegem: DNP - Coach's Decision :)))
11. Tényleg jól védjük a főfaszt, meg a többit is. Osztom litván barátom kommentjében olvasottakat, ti csak akkor nyertek ha főfasz emberfelettit jáccik. (kicsit megijedtem, amikor a 3. negyedben elkezdett gólpasszokat osztani, mert sztem abban van a fantázia és a megoldás erre a védekezésre)
12. ha 5-en játszanák ezt a sportágat, cserék nélkül, akkor csak Boston-Spurs (persze csak akkor, ha manu nem a legjobb 6. ember címre tör) döntő lehetne, ez tuti. És érzek abban egy kis disszonanciát, h a cserék dönthetnek egy KG-RA-PP vs. KB-PG-DF (LO) triókkal felálló kezdők derbijén. Nem teccik nekem sem, amit most írtam, de mégis furcsa lenne, ha nem az döntene, h a Kobe v. Paul v. Kevin v. Pau extrát nyújt-e, hanem az, h a Posey-Cassell-Brown (Vujacic-Farmar-Walton) trió 10 v. 20 pontot dob-e. Most leírva látva, tényleg erősebb a padotok.

2008.06.07. 09:24 vl | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zsakoljteiscsorike.blog.hu/api/trackback/id/tr18507871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hhatvan 2008.06.07. 11:19:33

Nem volt visszajátszás! Beat LA.

valuska 2008.06.07. 14:34:50

Kobe azért nem key player, mert ő hozni fogja a 30pontot és az 5 asszisztot minden meccsen, őt nem lehet megfogni, ha van kedve játszani. Gasolnak viszont kell védekeznie, amiben ugye gyenge.
A kispadoknál tényleg borul a dolog, erősebb a Lakers.
régóta mondom, h egy kirakatembernek nem nehéz 6-8 asszisztot adnia, mivel ha csapdázzák, leosztja. ez nem nagy cucc.

bzsozsi 2008.06.07. 15:10:46

De nem is az a kérdés, h 30-at dob-e, hanem az, hogy lesz-e olyan, amikor 40+-t dob, 50+ százalékkal.
De miért várjuk olyan vkitől h védekezzen, aki nem tud (legalábbis KG ellen)?
Ha egy csapatnak van(nak) gyenge pontja(i), akkor ritkán nyernek azok "közepesre" hozásával, inkább erősségeiket tornázzák fel extrára. Ezzel nem mondom, h nem kell mindent megpróbálnia Gasolnak, csak sztem nincs esélye, h a hátralévő 4 meccsen (hiszen 4:1, Celtics) váratlanul istenként fog védekezni.

valuska 2008.06.07. 17:37:10

duncanen tudott védekezni, mondjuk sokkal statikusabb játékos a spurs négyese.
süti beállítások módosítása