Akkor, khm, kezdjük

Playoff time. Most nem megyek bele, hogy az alapszakasz tanulságai, meg a legnagyobb csalódás (Chicago Bulls), a legnagyobb meglepetés (Portland, New Orleans), a legnagyobb lufi (Cleveland), a legjobb igazolás (Shaq) meg a ki lesz az MVP (Kobe!, végre), hanem belevetem magamat a pénzhalomba. Az utolsó két rájátszáson mindig nyertem, kábé tízezer forintról indultam a Bwinen és 60 000 körül végeztem, elég jó megtérülési ráta, de aztán idióta teniszmeccseken vagy futballon elveszítem mindig.

Most is kinéz néhány tuti forint. A Lakers-Nuggets sorozat győztesésének a Lakerst fogadtam persze, 1.14-es odds kifejezetten jó. Merészebb tét a Phoenixre a San Antonio ellenében (best of seven sorozat): 2.15. Itt már ezer forintra kétezer-százötvenet lehet kapni, ugye.

Tavaly a Chicago-Detroit utolsó három mecccsén kerestem hülyére magam (tudtam, hogy a Bulls legalább kétszer elkapja őket, és ez 0-3-nál nem nagyon volt triviális), aztán meg a Cleveland-Detroit döntőn, ahol a Pistonst vették sokkal esélyesebbnek, de a Chicago elleni utolsó meccseken nagyon látszott, hogy fáradnak az öregek, úgyhogy megkockáztattam egy Cavs-győzelmet, nagyon jó oddsszal. Bejött.

Merek remélni.

2008.04.19. 03:03 Jordán-Levegheő Mihály | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsakoljteiscsorike.blog.hu/api/trackback/id/tr37432286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása