Március végéig Jordan-cipő kiállítás a Duna Plazában


Március végéig látható az összes, valaha kiadott Jordan darab a Duna Plaza Basketball World nevű boltjában, abból az alkalomból, hogy február 23-a óta kapható ugyanott az Air Jordan XX3. Soha nem volt még egy helyen Magyarországon mind a huszonháromféle Jordan cipő.



A márka legújabb kiadása különösen kedves a névadónak is, ugyanis a 23-as mezszámmal játszó Michael Jordan 23 éve kezdte meg legendás sportkarrierjét. "Az Air Jordan XX3 igazán nagyon sokat jelent nekem, az életem és a karrierem ünneplését. A 23-as szám is nyilvánvalóan a kedvencem, a márka csúcsának tekintem az XX3 megjelenését. Ez a cipő egy álmom volt, ami most megvalósult" - mondta a foxbuisness.com-nak.

A Nike cipőtervezője, Tinker Hatfield Michael Jordannel együttműködve alakította ki a kézzel készített XX3 dizájnját. "Az volt a célunk, hogy mind küllemben, mind funkcióban megalkossuk a világ legjobb kosárcipőjét" - mondta a tervező. Fekete-piros, fehér-kék-szürke, fehér-piros-szürke és fehér-szürke színekben kapható, 240 dollárért (kb. 42400 forintért) árulják az interneten, azt egyelőre nem tudjuk, hogy a Basketball World-ben mennyibe kerül.

1985-ben adták ki az első Air Jordant, a kosárlabdázó újonc évében, ami azonnal az iparág legjobban eladott cipője lett. Íme az XX3-ról kiadott videó, amelyben Jordan is nyilatkozik:

 

2008.02.26. 14:53 mvmv | 15 komment Címkék: cipő michael jordan

A bejegyzés trackback címe:

https://zsakoljteiscsorike.blog.hu/api/trackback/id/tr94354705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szamarhegy 2008.02.26. 17:02:02

Basszus végignéztem, csak beleraktak egy zsákolást, aztán meg semmi...

shaft 2008.02.26. 20:40:05

aki tud jordan eket eladót főleg a 18 as kéne, kérem írjon: jonasgabi2@gmail.com

Zabkezelő · http://zabkezelo.blog.hu 2008.02.28. 15:39:44

Hát ez milyen érdekes, s milyen felkapott sztár Jordan, így 1999-ben.

Hiteles · http://ingatlanhitelek.blog.hu 2008.02.29. 19:03:52

Jó cucc, de negyvenezerért...

Till S. Seemann · http://seemann.blog.hu 2008.03.01. 15:28:07

Nem olyan rossz, bár én nem nagyon hordok ilyeneket.

Külöben ez design cipő vagy lehet sportolásra is használni?

godlonelyman 2008.03.03. 10:23:50

hát emberek én már láttam ezt a csukát élőben de nem hasonlít az itt bemutatottra...
az se csúnya (de nem is szép egyáltalán!!) de se a cipő orra,se a talpa, se a varrás az oldalán nem ilyen volt (amiből elvileg ugye az "M" és "J" betűket kéne kiolvasni...)ez magyarország...megin csak mi kapjuk meg a szemetet és megin csak minket lehet átverni 42.990-ér???

urbi 2008.03.03. 20:05:08

Én azt hallottam hogy a Jordan cipők nem vmi jók.
Egyik csapattársamnak volt jordan cipője és mindig szidta. Sztem szép a cipő de a 42 ezer forin az csak nagyon elszántaknak éri meg(vagy nem)

BigBuga 2008.04.07. 19:42:20

Ez bizony karaj.

Airjordan23 2008.06.17. 20:36:35

Hát én teljes mértékben Jordan Fan vagyok.Megvan minden meze (varrotban).De az,hogy a Jordan cipők szarok lennének azt nem mondanám.Nekem van 1-2 de az még mindig cipő.Még így 8-10 év után is.Ha valaki "szar Jordan" cipőben játszik az valószínű,hogy 8-9000-ért vette a vaterán.pffffff
Atya Úr Isten!!!Ott látok akkora hamisítványokat!!!Agyam eldobom! Az "eredeti" Jordan cipő pl.XI-es amit 96-ban gyártottak annak a jelenlegi ára 600 dollár!!!!! Ami "Retro" kiadás az sem olcsó pl. XI-es 280-320 dollár között már kapható!!! Kínából tudok bárkinek rendelni 90 dollárért!pfff Nem 18.000.- ért!Ja és 2 játék után már dobhatod is ki! :D

shaft 2008.07.27. 19:09:02

én 4 éve vettem 40ért a váci utcában a 12es retrot. azóta cipő......

gemi 2008.08.04. 17:54:16

Hello!

Elég kaka ez a skárpi, viszont.....ami engem érdekelne, és ez ügyben kérnék segítséget akárkitől, az "Jordan dentro" névre hallgat bball cipő.
Elég sok boltot végig jártam már de sehol sem tudtak nekem segíteni, remélem valaki csak tud róla vala érdemleges infót..........előre is THX!

bigd 2008.11.03. 22:19:00

Hát nem tudom, ki minek alapján meri leszólni ezt a cipőt....biztos annyit értenek hozzá, mint egy hal a repüléshez. Előszöris, aki azt mondja, h nem a olyan cipőt árulnak itt Mo-on mint a képen van az vagy vak vagy hülye. Már bocsánat a kifejezésért. De aki nem tudja,hogy mindegyiken más a minta ami bele van hímezve, az jobban teszi ha inkább csöndben marad. Nem kell egyből, hogy mert ide a szar jön...
Meg aki nem ért hozzá, az ne írjon ide be semmit!!!!
Gratulálok az okoskáknak.....
süti beállítások módosítása